2012. július 6., péntek

Liebster Award díjat kaptam!:)

Annyira boldog vagyok!:) Ma van a szülinapom és a fantasztikus élmények mellett még díjat is kapok..!:):) Imádom ezt a napot!:) A Liebster Award díjat Nyuszifültől, Lifelike Visiontól, Hajnaltól és Bibsytől is megkaptam, amit nagyon-nagyon köszönök Nektek!!:)
Szabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
  •  A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni!
  • Nincs visszaadás/visszajelölés!
11 dolog rólam: 
  • még kb. 9 percig szülinapom van!:) 
  • nagyon várom a Pretty Little Liars új részét, a részek közötti szünetekben Dr. Csontot nézek
  • teljesen a Lush termékek varázsában vagyok épp:)
  • van egy unokaöcsém Matyi akit már bemutattam egyszer itt, lassan két hónapos lesz. Imádom babusgatni!:)
  • legközelebbi nagy kiadásom remélhetőleg egy fényképezőgépre lesz
  • ebay függő lettem az elmúlt hónapokban, gyakorlatilag kétnaponta jönnek a csomagok
  • általában fázni szoktam, de ezt a buta meleget sem bírom...
  • szeretek kis romantikus történeteket írni, amit a barátnőim imádnak de a párom teljesen ki van akadva tőlük
  • nagy álmom, hogy Angliában élhessek
  • régebben vörös voltam, de a párom unszolására lehet megint az leszek
  • nagyon várom már az Augusztust, hogy mehessek Bajára és Balassagyarmatra
Lifelike Vision kérdései és a válaszok:
  • Neved?  Dorottya vagy Dorka, ki hogy akarja
  • Életkorod?   Most már 20 :)
  • Kedvenc bloggered/bloggerinád?   Noémi és Anna
  • Kedvenc divatmárkád?    talán H&M de amúgy nem vagyok márkafüggő
  • Kedvenc sminkmárkád?   Sleek és még soksoksok
  • Kedvenc shoppinghelyed?   Győri Árkádban szoktam a legtöbbet vásárolni
  • Legszebb emléked?   a mai nap egy ilyen!!:)
  • Legnagyobb vágyad?   Angliában élni
  • Kedvenc filmed?   passz, vagy ezer van
  • Ha tehetnéd, mikorra utaznál vissza az időben?   középiskola első osztályába
  • Ha tehetnéd, mikorra utaznál előre az időben?    amikor már fix állásom, lakásom és férjem lesz
Nyuszifül kérdései és a válaszok:
  •  Miért kezdtél el blogolni? irigykedtem a többi gyönyörű blogra és mert imádom             csinálni!!:)
  •  Mi a kedvenc süteményed? zserbó
  •  Mit csinálsz legszívesebben szabadidődben? párommal vagyok
  •  Mi volt a jeled az oviban? körte
  •  Mi a legkedvesebb ajándék, amit valaha kaptál? most a Lush termékek jutnak így eszembe, friss emék
  •  Hová szeretnél elutazni a jövőben? Angliába:)
  •  Mi az a dolog, ami biztosan szerepelne a bakkancslistádon?  passz, komolyan:)
  •  Vezettél-e naplót kiskorodban? Most vezetsz e? régebben igen, de folyton megfeledkeztem róla
  •  Mikor kezdtél el sminkelni?  már kicsi koromban is folyton elcsentem anyu szemceruzáit;)
  •  Kávézol? Ha igen, mi a kedvenc kávékülönlegességed? nem, ritkán iszok csak
  •  Mi a kedvenc viseleted? farmer, póló, tornacipő. Olyan jó ha nincs stressz a ruha miatt!:)
Hajnal kérdései és a válaszok: 
  • Honnan ered  a blogod neve?  Eredetileg Dorkasminket akartam, de nem akartam, hogy azt higgyék, hogy a másik Dorkát utánozom
  •  Mi a kedvenc színű körömlakkod? vörös
  •  Mire vagy a legbüszkébb?  hogy idáig eljutottam a bloggal!:)
  •  Ha egy lakatlan szigetre kerülnél, mi az az egy dolog, amit magaddal vinnél? (tárgy)  egy jó könyv
  • Mi a kedvenc alvó pózod?  hason
  •  Mitől félsz a legjobban?  pókok
  •  Mi a kedvenc italod?  szőlős apenta, rostos őszilé
  • Mi a legjobb film, amit eddig láttál?  sok filmet láttam, nem tudnék választani
  • Szereted a cicákat?   nagyon:)
  • Ha csak egyet kívánhatnál, mi lenne az?  kevesebb stressz az életemben
  • Lennél egy napra fiú/férfi? Ha igen, miért? Ha nem, miért?  nem, jó nekem lányként :D
Bibsy kérdései és a válaszok: 
  • Kedvenc fagyi? pisztácia
  • Kedvenc kréta szín? zöld:)
  • Szeretsz napozni? régebben imádtam, mostanában nemigen
  • Magas sarok vagy lapos sarok? mindkettő:)
  • Hogy állasz a kreatív cuccokkal? szeretek pepecselni ilyenekkel:)
  • Rúzs vagy szájfény? rúzs
  • Körömlakk vagy műköröm? körömlakk
  • Utaztál már repülőn? nem, sajnos, pedig nagyon szeretnék
  • Vezetsz naplót? nem
  • Gyűjtesz valamit? DVDket, könyveket, lakkokat, sok mindent:)
  • Van függőséged? csoki, sajt...sajnos


11 kérdés tőlem:
  • Hány éves vagy?
  • Mit tanulsz?  
  • Melyik a kedvenc sminkmárkád?
  • Alapozó vagy BB krém?
  • Kb. hány blogot olvasol?
  • High end vagy drogéria?
  • Szoktál e-bayről rendelni? 
  • Melyik a kedvenc évszakod és miért?
  • Szoknya vagy rövidnadrág?
  • Melyik a kedvenc könyved/íród?
  • Melyik a kedvenc parfümöd?
11 blogger aki kapja tőlem:


3 megjegyzés: